zümrüt köyü WEB sitesi

Merhaba Değerli ziyaretçilerimiz ZÜMRÜT KÖYÜ  Denince akla Zümrüt Taşı gelmektedir. Köyümüz ismini buradan almaktadır. 1850  Rakımlı Köyümüz Şenkaya İlçesi ile Oltu İlçesi arasında  sınır bağlantısını sağlamaktadır.Yüksek dağları,yaylası,ormanı bol olan köyümüz  adeta ulubatlı hasan misali  ALLAHU EKBER Dağlarına karşı ben buradayım demektedir. İnsanlarımız son derece misafir perverdir , bu da Zümrütlü’nün aynası  niteliğindedir. Namık DEMİR ZÜMRÜT KÖYÜ WEB SİTESİ .

75 Yorum

  1. cengiz ASLAN said,

    Aralık 10, 2006 at 3:36 pm

    zümrüt köyü adı gibi yeşil olmasada insanları yeşil sevecen hamarat şenkaya ilçesinin önde gelen köylerinden biridir köy nüfusunun geneli istanbul gebze taraflarına yerleşmiştir yinede köyümüze sahip çıkalım bu siteyide yapana teşekürler

  2. hayati köksalzümrütilkokulöğretmeni said,

    Haziran 9, 2007 at 8:52 pm

    herkese selamlar hayati

  3. Ekim 17, 2007 at 7:03 am

    merhaba hemsehrılerım boyle guzel sıteyı hazırladıgınız ıcın ssızlere sukranlarımı sunarım memleketımıze faydalı genclıgımıze yonelık hazırlık yapmanızı ısterım tekrar tesekkurlerımı sunarım .

  4. Mayıs 19, 2008 at 4:03 pm

    Ben kayseriden yazıyorum bizim aslımız erzurum olto bertiz köyü şu anda bu köy şenkayaya baglı zümrüt köydür. şu an bizim köyümüz kayseri sarız fettahdere köyüdür. bende bu köyün dernek başkanıyım.sitenize giriyorum.sizlerle gurur duyuyorum.ve sizi kardeş köy ilan ediyoruz.sizde bizim siteye girebilirsiniz.fettahdere org. 01/06/2008 tarihinde şenligimiz var .buyurun gelin.

  5. ismail bulut said,

    Haziran 7, 2008 at 7:57 am

    merhaba bende turnalı köylüyüm (kotik) sitenizi gezdim cok güzel olmuş beğendim başarılarınızın devamını dilerim.bu tip genclere her zaman ihtiyacımız var iyiki varsın namık bey teşekkürler.

  6. ahmet acur said,

    Temmuz 3, 2008 at 3:24 pm

    bende zümrüt köyünden sitenizi gururla dolaşıyorum ve cokbeyeniyorum

  7. burak said,

    Temmuz 6, 2008 at 3:27 pm

    bu köy varya gerçekten de insanın yaşamak isteyesceği ama bir türlü kimsenin ulaşamadığı dağlar ve sınırlar gibidir. işte zümrüt köyüdür burası. dağları öyle güzeldirki adeta bir şiir gibidir. kimileri baktığında hiç bir şey anlamaz kimileri ise baktığında bu dağlara buradaki hayatı ve güzelliği görürler. işte burası zümrüt köyüdür. bütün zümrütlü dadaşlara slm

  8. orhan acur said,

    Temmuz 15, 2008 at 5:52 pm

    Değerli büyüklerim sevgili küçüklerim inanıyorumki köyümüzün bu güzel insanları dünya durdukça birlik ve kardeşlik içinde yaşayacaklar
    Ne varki köyümüzün gelir seviyesi malum Bundan dolayıda köyümüz yıllardır iş alanı geniş yaşam sıtandardı yüksek kentlere göç vermiştir Bu göçler iyimi kötümü olmuştur bilemem Ama hiç kimse ayranım ekşi demez
    Anlatılanlar yaşananlar ve bugün görülüyorki köyümüzde kazandıklarımız kaybettiklerimizin yanında hiç kalıyor Otuz yıl önce yokluk içinde yaptıklarımızı bugünki şartlarda yapamadığımıza inanıyorum
    Sayın Zümrüt’lü kardeşlerim geçmişimizi düşünüp günümüzü yaşamak ve geleceğimizi de görmek zorundayız
    Gönül isterdiki köyde her hanede bilgisayar olsun ama ne yazıkki muhtarlığımızın bile bu imkanı yoktur Şayet bu imkanımz olsaydı iletişimimiz
    daha çok birliğimiz fazla gücümüz dahada artacaktı
    Ama üzülmüyorum biz yokluk içinde yaşayıp kazanmasını bilen bir ecdadın torunlarıyız sonunda mağlup değil galip olacağız
    Bu sitede devamlı birşeyler karalamak isterdim ama buna imkanım yok bu imkanıda kızmı amelıyat için geldiğim İzmir’de buldum Umarım birdaha yazmak nasip olur

    NE MUTLU TÜRK’ÜM DİYENE

    K.ATATÜRK

  9. Seyfettin ASLAN said,

    Ağustos 13, 2008 at 1:25 pm

    KÖYE BU SENE GİDİPTE GELENLERDEN GÖRÜNTÜLERİ ALIP YAYINLARSANIZ SEVİNİRİZ

  10. adem yılmaz ( Lazın küçük oglu ) said,

    Eylül 4, 2008 at 12:00 pm

    Degerli büyüklerim sevgili küçük lerim öncelikle hayırlı ramazanlar diler saygılarımı sunarım .Eski ismi pertus yeni ismi zümrüt olan köyümüz tarihsel ve kültürel alanda olsun gercekten cok degerli bir köydür bizde bir okadar güzel ve degerli insan larız ki bu köyde dogup büyüdük herne kadar köyümüz den uzak olsakta yine köyümüzde birleşip köyümüz den muabetler köyümüzün kültüründen bahsediyoz .bizim cocuk larımızda bu köyü soracaklar gecmişini bilmeyen gelecege umutlabakamaz neyidik ne olduk dün danaları otlatırken bugün bilgisayarın başındayız hayat negarip birşey anne diyorum ve annem le köydeki günlerimizden bahsedip bolbol gülüyoz karadeniz kızı atabindi trpan biçti tarla sürdü alıştı yaptı başardı demek ki zor olan birşey yok amaç zoru başarmak yapmak .Bugün zümrüt köyünün kültürünü doslugunu sevgisini saygısını halandaha taşıyorum biliyorum ki orda birköy var o köy bizim köyümüz bugün gidemesem de bir gün gideceyim . Kardeşlik özgürlük daynışma paylaşma denin ce akla gelen adıgibi zümrüt köyü biz yaptık yaparızda o köy bizim köyümüzdür .Ermenistana gitigimde 1915 yıllarında bizim köy pertustan giden insanlarla tanıştım konuştum bizim köyü elmalı cayır kanlı taş bogomun ardı karagöller kışlalar hepsini biliyolar biraz konuştuk adam ozamanlar dan günümüze bahsetti bende yazdım kısaca özetledik sevgilerle !…

    ey gidi ey dogmuşum büyümüşüm pertusta coban olmuşum ne okumak bilirim ne yazmak bu nasıl devran bu nasıl dünya boşuna devran hayata gelmişim koyunların arkasında coban olmuşum kagıtta yazıyo coban degiştiremiyom daga cıktıkmı köpekler afkurur köylüler benden kacar kışgeldimi beyazlar daglar yaşlıkadın lar ateşin altında büzülür evlerde .Bir gün karhan gölde kecileri kaybettim arıyom arıyom bulamıyom kurtlarda biryandan uluyor kafamdakı saclar diken diken oluyor karyagıyor biryandan kecileri bulamıyom bazen de kar capraz yagıyor arıyom arıyom bulamıyom kecileri bulamadım ey gidi coban ,,,,,,, halandaha yaşıyo 95 yaşında bu coban .

  11. Ekim 12, 2008 at 8:13 am

    Degerli hemşerilerim Zümrüt köyünün güzide insanları.Sizleri seviyor Sizile gurur duyuyoruz.Kayserinin sarız ilçesi fettahdere köyünden sizlere kucak dolusu selamlar.adresimiz. fettahdere org.görüşelim.Sizi kardeş köy ilan ettik.Bize sahip çıkmaktan korkuyormusunuz. korkmayın selamlar allaha emanet olun.fettahdere köyü dernek baş. Abdurrahman Maral

  12. FIRAT ACUR said,

    Ekim 29, 2008 at 9:27 am

    iyi günler sevgili hemserilerim veköylülerim ben erzurum oltudan yazıyorum ben zümrüt köyüden hacı iskender acurun torunu vahit acur ogluyum öncelikle namık demir beye tesekür ederek sözlerime baslıyorum. namık demir beyden ufak bir arzumda var.ayrıca bu köyün insanlarının adını ve adresini numarasını ve web adresleri yazarak da bir bölüm olusturmasını rica ederim ve böylece insanlara ve köyümz illetine ulsaması kolay olur.

    hadi senkaya zümrüt köyü insanları simdi el ele olma zamanı.

  13. Ekim 29, 2008 at 11:19 am

    selam aleyküm izmirden ben necmettin acur tüm akraba ve köylülerime selam ve saygılarımı iletirim site editörü namık beyede böyle bir site yaptığı için teşekkür ederim saygılarımla allaha emanet olun

  14. engin alp said,

    Ekim 31, 2008 at 8:25 pm

    selamım aleyküm köylüler nasılsınız
    necmetin acur izmirdesinya
    neden bir arayıpta sormuyorsun hayırsız tertip adresini yaz
    benim cebimi vere yim sana 0536 266 07 46 ben engin inşallah ararsın

  15. Abdulbaki Acur said,

    Kasım 4, 2008 at 7:41 pm

    Muhterem köylülerim.HEPİNİZİ saygı vesevgimle selam larım benzümrüt aşkıyla yananbirisi olarak sizleri yürektenbağrıma basıyorum özellikle namık demir kardeşimiböylebir site kurduğuicincanıgönüldenkutlarım.gecmişlerine rahmetyoluacık olsun

  16. BARIŞ ACUR said,

    Kasım 4, 2008 at 8:06 pm

    Ben ABDULBAKİ ACUR’un oğlu BARIŞ ACUR slm zümrüt köylülerim SERKAN dayımın vefatını sitemiz aracılığıyla sevdiklerine duyurduğunuz için sitede yardımı geçen tüm ekibe teşekkürü bir borç bilirim hepinizi saygıyla selamlarım SERKAN dayıma ve tüm ölmüşlerimizin ruhları şad mekanı cennet olsun.
    Cenabı ALLAH’tan hastalarımıza şifa dertlilerimize deva dilerim.

  17. Kasım 8, 2008 at 4:12 pm

    sayın zümrüt köyü dernek yönetimi ve deyerli köylüleri yapmış olduğunuz bu güzel çalışmadan dolayı sizleri tebrik ediyor dahada geliştirmenizi bekliyorum bağlılık ailede başlar ülkede biter dik duruş dik yürüyüş biz erzurumlulara mahsustur umarım duruşunuzu bozacak tavizler vermeden ilerleyelim saygılarımı sunuyor başarılarınızın devamını temenni ediyorum

  18. Kasım 9, 2008 at 8:26 pm

    necmettin acur a selamün aleyküm kardeşim ben 1997-2000 yılları arasında imamlık yaptım bilmem hatırladınmı hatırlamasan da canın sağolsun Rabbim yar ve yardımcın olsun ALLAH A emanet ol…..

  19. HAKAN ACUR said,

    Kasım 23, 2008 at 1:52 pm

    koyumuz ıçın bu faliyetler ahsım adına cok mukelmel olmuş emegi gecen herkese tşk ederim.sızlerle msnemde göruşmek isterım unutulanlar_2533hotmail.com ok

  20. Aralık 2, 2008 at 10:30 am

    s.a hocam selamını aldım çok teşekkür ederim seni nasıl unututurum allah razı olsun sen nasıl iyisin inş.

  21. Aralık 2, 2008 at 2:17 pm

    merhaba,ben rize pazardan murat ayguneş sizin koyde veya çarşamba kylerınde hangı koy oldıgını bılmıyom koy muhtarının yegenını zehra bi kızı sevdım zehra eryığıt ıdır zehra uzunoğlu mudur yoksa zehra kökçü müdür bilmiyorum sevdım ve aılesıne açılamayacagını söyleyıp benı bıraktı bende adresını bılmedığım için her koye ınernet aracılığıyla mesaj yazıyom ban yardımcı olmanızı allah rıza için ban yardımcı olmanızı rıca ederım zehra her neyse kımın yegenı ıse bulup evlenmeyı ıstıyorum.

  22. Aralık 2, 2008 at 2:38 pm

    merhaba,ben rize pazardan murat ayguneş sizin koyde veya çarşamba kylerınde hangı koy oldıgını bılmıyom koy muhtarının yegenını zehra bi kızı sevdım zehra eryığıt ıdır zehra uzunoğlu mudur yoksa zehra kökçü müdür bilmiyorum sevdım ve aılesıne açılamayacagını söyleyıp benı bıraktı bende adresını bılmedığım için her koye ınernet aracılığıyla mesaj yazıyom ban yardımcı olmanızı allah rıza için ban yardımcı olmanızı rıca ederım zehra her neyse kımın yegenı ıse bulup evlenmeyı ıstıyorum.kız kardesının ismi humeyra amcasının gelını öznur teyzesının kızı ezgi ve yengesı serpıl ısmınde akrabaları var

  23. Ocak 26, 2009 at 6:50 pm

    selamün aleyküm saygudeğer büyüklerim kıymetli kardeşlerim siteyi ziyaret ettikçe hüzünleniyorum ama bir yandanda seviniyorum köyümüzün kençliğinin eğitim seviyesinin arttığını gördükçede gururlanıyorum 1980 lere kadar bir devlet memuru bile parmakla gösterilirken hamt olsun şimdi devletin çeşitli kademelrinde görev yapan abilerimiz-kardeşlerimiz var.saygılarımı sunar herkese kucak dolusu selamlar.
    Hacınaz AKTÜRK

  24. sara said,

    Şubat 2, 2009 at 9:58 pm

    bütün zümrüt köylülerine selam

  25. Mart 3, 2009 at 7:33 pm

    zamanın da hepinizin koyun larını ineklrı nı otlamıştım belkı hatırlamasının hazıranda ordayım

  26. erol acur said,

    Mart 4, 2009 at 11:34 am

    slm aleykum ben rıza acurun oglu erol acur sıtede emegı gecen herhese slm eder beni tanıyanlarla konusmak ısterım tlfnm 0536 819 4672 lutfen luzumsuz nedenlerden dolayı aramayalı m mersınde yım zumrutlu erolacur

  27. ALİM ASLAN said,

    Nisan 16, 2009 at 7:11 pm

    DEGERLİ AMCALARIM VE HEMŞERİLERİM ELLERİNİZDEN ÖPERİM ZÜMRÜT KÖYLÜ OLALARAK KENDİMDEN GURUR DUYUYORUM.

  28. fidan said,

    Nisan 23, 2009 at 10:00 pm

    KÖYÜNÜZÜ GÖRMEYİ ÇOKKKK İSTERDİM METEHAN VE AİLESİNE ÇOK SELAMLAR

  29. fidan said,

    Nisan 23, 2009 at 10:01 pm

    METEHAN SENİ ÇOK SEVİYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  30. kadir taşci said,

    Nisan 26, 2009 at 7:39 pm

    Bende Metin Taşcinin oğluyum büyüklerime saygılar küçüklerime sevgiler dilerim.Zümrüt köyü web sitesine emeği geçen herkese ve tüm köylülerime teşekkür ve saygılar dilerim.

  31. metin taşcı said,

    Nisan 26, 2009 at 8:34 pm

    siteye tüm emeği geçenlere teşekkür ederimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ayrıca hilmi demirtaşa 5 sene sonra muhtar seçimlerinde başarılar dilerim kaç puan aldı derseniz 3 puan

  32. UGUR ARIK said,

    Mayıs 6, 2009 at 3:48 pm

    SELAMUN ALEYKUM TUM KOYLULERIM,SIZLERE SAYGI VE SEVGILERIMI SUNAR,HAYATTA OLANLARA CENABI ALLAH TAN SAGLIK,RAHMETE KAVUSANLARA ALLAHTAN RAHMET DILERIM. KAZAKISTANDA UGUR

  33. Mayıs 10, 2009 at 8:20 pm

    Selam aleyküm tüm köylülerim sizlere saygı ve sevgilrimi sunar yüce allahtan sağlik esenlikler dilerim bu siteyi kuran ve emeği gecen herkese teşekkür ediyorum sizlerden gurur duyuyorum ben bursada ikamet ediyorum irtibat kurmak isdeyen köylülerim telefon numaram 05326830073 saygı ve sevgilerimle

  34. Orhan A CAR said,

    Mayıs 31, 2009 at 8:11 pm

    Kocaeli Karamursel den tüm köylülerime selamlar saygılar

  35. REİS AYAN said,

    Haziran 16, 2009 at 10:26 am

    zümrüt köyü halkına sELAMLAR

  36. Suzan ÖZCAN said,

    Temmuz 8, 2009 at 10:54 am

    Değerli köylülerim ben Alaattin ASLAN” ın kızıyım hepinizi saygıyla selamlıyorum değerli köylülerim sizlerle gurur duyuyorum ZÜMRÜT KÖYÜ web sitesine teşekkür ediyorum saygılarımla

  37. şerefcan acur said,

    Ağustos 7, 2009 at 6:11 pm

    değerli köylülerim ben şerefcan acur babamın hepinize selamı var babamın ismi ataman acur büyükbabamın selamı var ismi şeref acur ve bütün köylülere selamlar

  38. orhan acur said,

    Ağustos 11, 2009 at 11:45 am

    saygı deyer koylulerım ben orhan acur 11-08-2009 tarıhınde annem ŞAHINDER ACUR hakkın rahmetıne kavusmustur es dost akrabalara duyrulur butun olulerımızın ruhu sad mekanı cennet olsun.

  39. Eylül 8, 2009 at 6:46 pm

    Herkes için iletişim aracı olan WEB SİTEMİZ HIZLA BÜYÜYOR …Yetişmek mümkün olmuyor…

    Eleştiri yapanlarımız biraz vicdan muhasebesi yaparak eleştirseler ve önerilerini eksiklerimizi net bir şekilde vurgulasalar…

    HER ŞEYE RAĞMEN GÜZEL İNSANLAR …GÜZEL LİKLER SUNAR YORUMLARINIZ BİR SUNUMDUR UNUTMAYINIZ…

    En güzeli bulmak için adımlardır…

    TEŞEKKÜR EDİYORUZ….

  40. Eylül 9, 2009 at 1:38 pm

    Arama motorlarında Baştan birinci sıraya yerleşen ZÜMRÜT KÖYÜ….Çok mükemmel bir performansla Seyrini korumaya devam ediyor….

    Sizlerin GURURU

    ZÜMRÜT ‘Lünün ONURU

    ZÜMRÜT KÖYÜ KURUMSAL WEB SİTESİ

    Namık DEMİR

  41. Eylül 10, 2009 at 3:36 pm

    valla bende cok özledim köyümü senelerdir göremiyorum

  42. şerefcan acur said,

    Eylül 14, 2009 at 8:19 pm

    benim babamın ismi ataman acur şeref acurun torunuyum herkesin selamı var büyüklerimin ellerinden öperim bütün herkesin geleçek bayramınızı kutlarım herkese selamlar…….

  43. Musa Acur said,

    Eylül 15, 2009 at 7:55 pm

    Ben Ataman ACUR’un oglu Musa ACUR… Yeryüzünün yepyeni umutlarla doldugu bu mübarek günde;Sevgiye ve umuda dair…Tüm güzelliklerle ömür boyu sizinle ve sevdiklerimle olsun…tüm ERZURUM’ların kandilini kutlar büyüklerimizin ellerinden öperim…

  44. metin taşcı said,

    Eylül 19, 2009 at 11:20 am

    Bizim hayatımızda nehirler vardır, köpüklerinde umutlarımızı yüzdürdüğümüz ve bizim ömrümüzde güzel insanlar vardır, görünmeyince ölesiye özlediğimiz Bayramın Kutlu Olsun

  45. engin alp said,

    Eylül 20, 2009 at 9:33 am

    tüm zümrütköyünün deyerli halkı hepinizin mubarek ramazan bayramını kutlarım

  46. Eylül 20, 2009 at 10:10 am

    Bu güzel insanlara bu manidar hizmeti sunmanın ne kadar gurur verici olduğunu kelimelerle ifade de zorluk çekiyorum…

    DEMİŞ Kİ Yorum içeriğimiz ve sizin dilinizden lanse ediyor sizler güzel kelimelerle sitemize renk kattığınız için Sitemi<de sizlere layıkkıyla hizmet vermenin gurununu yaşıyor…

    Ramazan BAYRAMI ŞÜKÜR BAYRAMI Şükrediyoruz hamd ediyoruz daha nice güzel mübarek ramazanlara gün ve gecelere BAYRAMLARA Hep birlikte erişmemizi niyaz ediyorum …

    Namık DEMİR

    ZÜMRÜT KÖYÜ KURUMSAL WEB SİTESİ

  47. emrah aslan said,

    Eylül 21, 2009 at 6:49 am

    degerli köylülerimhepinizi selamla kuçaklarım köye gıdemeyenler icin birşeyler paylaşalım.köyler eskjiye yönelik teknolojinin tarım alanında ilerledigi halkın tırpanla degil bicerlerle öküzle degil traktörlerle işlerin daha kolaylaştıgını zamanı yorulmadan kazandıkları görülüyo ama eskıye bakıldıgında ırgatların cayırda peşpeşe düzülmeleri birbirleriyle kol yarıştırmaları örs sesi buda ayrı güzellıkti.köyün camisi cok bakımlı olmuş bundada emegi gecenlere çok teşekkür edıyorum.en üzüldügüm şey ise önceleri köyde 4 sürü yani 3bine 4 bin koyun kuzu vardı daglarda coban koyun kuzu sesi vardı şimdi daglar sessiz sanki bizler o dıyarı yanlız bırakmısız gibi en azından köye senede bir gitmek gerek.ata diyarı diye ziyaret etmek gerek kabrıstana dua okumak gerek diyarum.hepinizin bayramını kutlar saglıuk esenlıkler dılerım.

  48. oğuzhan gençtürk said,

    Eylül 22, 2009 at 12:58 pm

    tüm zümrüt köyünün değerli halkı ramazan bayramınız mübarek olsun

  49. Behcet Altun said,

    Eylül 23, 2009 at 9:37 am

    Zümrüt köylüsü olarak bütün hemşerilerime kucak dolusu sevgilerimi sunarım.Degerli dostlarım zümrüt köyü dernegi kurucularına ve bu sitenin oluşumu sırasında emeği gecen tüm kardeşlerime teşekkür ederim. Derneğimizin her alanda (kültürel alan,manevi değerleimiz,eglence,spor ve sosyal faaliyetler vb.)durumlarda hep beraber omuz omuza yardımlaşma ve dayanışma içerisinde ilerlemesi temennisi ile bütün köylülerime saygı ve sevgimi iletirim.Herkesi Allah’a emanet ediyorum.

  50. ZÜMRÜT KÖYÜ said,

    Eylül 29, 2009 at 10:49 am

    Dğerli yorumcularımızSitemiz Dernekle uzaktan yakından alakalı değildir…WEB SİTEMİZ Kurumsal desteklidir …Tek bir noktadan yayın yapmaktadır….

    Sizleri aldatmasın elbette birlik beraberlik güzeldir…Biz güzellikleri yayınımıza alıyoruz….

    BİLGİLERİNİZE SUNULUR..

    ZÜMRÜT KÖYÜ KURUMSAL WEB SİTESİ

  51. mücahid altaş said,

    Ekim 2, 2009 at 3:13 pm

    herkese selamlar siteyi biliyordum inceledim uzun zamandır görmediyim köylülerimin yorumlarını okudum cok mutlu oldum herkese sevgıler saygılar

  52. emrah aslan said,

    Kasım 19, 2009 at 8:01 pm

    sayg deger köylülerim ve hemşehrilerim hepinize selam ve saygılarımı sunar ım
    bu site gurbetın dili olarak insanımızı yakınlaşmaya teşvik ediyor emege gecen herkese tşk .sunuyorum şiir lerimizlede biz renk katmayı denedik umarım begenırsınız yorumlarınızı beklerım

  53. ORHAN AKTURK said,

    Aralık 5, 2009 at 11:10 am

    saygı deger zumrut kolulerı hepınıze selamlar ve saygılar sunr basarılı gunler dılerım zumrut koylu olmaktan gurur duyuyorumb bende sıtenıze gırıyorum tel no:02323653745

  54. burak said,

    Aralık 30, 2009 at 9:58 am

    saygı deyer koylülerim herkese selamlar ben mukadderin oglu herkese 2010 unherkesehayırlı olsun

  55. Ocak 1, 2010 at 6:38 pm

    Selamun Aleykum Sevgili Abilerim ve kardeşlerim 2010 Yılı Aziz Türk milletine ve İslam alemine hayırlara vesile olmasını ALLAHTAN Dilerim.Saygı ve sevgilerimi sunarım

  56. hakan acur said,

    Şubat 15, 2010 at 3:22 pm

    koyumuzun sıtesınde emegı gecen buyuklerımınellerınde operım.sızlerın bu guzel gorevde başarılerınızı devamın dılerım mersınden asi dadasli hakan acur

  57. BARBAROS BİLGİN said,

    Şubat 19, 2010 at 3:13 pm

    BEN ADANANIN TUFANBEYLİ KAZASINDA 93 MACİRİ DİYE BİLİNEN YUNUS OĞLU VELİ KARABULUTUN ENİŞTESİYİN.BÜYÜKLERİMDEN DUYDUĞUMA GÖREBU AİLE ERZURUMDAN GELMİŞ ******AİLENİN LAKABINA BÜYÜK MOLLALAR DERLERMİŞ*********.PERTİS KÖYÜ ADIDA GEÇMEKTEDİR.

    BU AİLEYLE AKRABALIĞI OLANLAR BİLENLER LÜTFEN BİZE ULAŞSIN.

    NNS :barbaros2009@hotmail.com
    ADRESİNE BİLGİ VERİRSE SEVİNİRİM.
    TLF: 05303219515

  58. serap altunsoy said,

    Mart 10, 2010 at 8:41 pm

    merhaba ben mehmet vuralın kızıyım kuşadasında yaşıyorum bütün köylülerimi seLamLıyorum .sitenin kurucusunada teşekkür ederim

  59. ibrahim ASLAN said,

    Mart 31, 2010 at 12:19 pm

    merhaba serap hanım köyümüzün sitesine hoşgeldın

  60. kübra gençtürk said,

    Nisan 14, 2010 at 12:56 pm

    sayın zümrüt köyünün saygı değer insanları büyüklerin ellerinden öperim küçüklerime saygı ve sewgimi gnderiyorum.bir erzurumlu olarak köyümü we memleketimi çok sewiyorummm.ne kadarda soğuk olsainsanlarımızı sıcaklığı bize yetiyorr.köyüm seni çok çok sewiyorum:).

  61. mustafa geçin said,

    Nisan 14, 2010 at 1:01 pm

    sewgili vatandaşlarım sizleri öpüyorum tüm dostlarıma selamlarımı iletiyorum.
    tüm ailemi we tanıdığım herkesi çok çok öpüyorum saygılarımlaa.:)
    allaha emanet olun.

  62. oğuzhan said,

    Mayıs 1, 2010 at 9:33 pm

    ben oğusan mert vural memet ve saniye vuralın torunuyum tüm köylülerin ellerinden öpüyorum sıte kurucularına teşekkürederim

  63. oğuzhan said,

    Mayıs 1, 2010 at 9:47 pm

    segili köylülerim babam rahmetli olduktan sonra
    köye gidemiyom ama hergece köyün resimlerini takip ediyorum hasretlik gideriyorumbenmemet vuralın kızıyım siyaset ama evlendikten sonra ismim serapoldu deyiştirdim köylülerim tanisındiye yazdım
    herkese hayırli günler diliyorum
    hşça kalın

  64. cuneyt acur said,

    Ağustos 1, 2010 at 7:47 am

    slm dadaşlar büyüklerin ellerinden oper slm eder erzincan askerim şafak 385 günler geçmek bilmiyor usta birlik dicle diyarbakır aylardan kasım gunlerden cuma saat 21 30 çıktı çatışma mevziye indilk mevzi karanlık san nedersinki sanki mezarlık azraille yaptık pazarlık gerisi haftaya

  65. cuneyt acur said,

    Ağustos 1, 2010 at 7:54 am

    seversen benim olursun sevmezsen elin olursun sende güzelim iki şiişe biraya unutulursun her zaman her neyere gider ne yagmur ne çamur dinler severse gönülden sever bu alemde genç galatasaraylılar

  66. cuneyt acur said,

    Ağustos 1, 2010 at 8:04 am

    aşkın yakar kül eder havancılar aşkı hayal eder 90 2 bir düdük çök bir düdük kalk dadaşlar allah kimseyi erzincan 59 tugayın a düşürmesin hakkınızı helal edin doslar gelececegim bilinmnez diyarbakır şerefşiz yerden geri geri gelinmez

  67. Ağustos 29, 2010 at 9:11 pm

    değerli zümrüt köylüler ramazanı şerifiniz mübarek olsun Allah a emanet olun haberlerinizi ilgiyle izliyorum.

  68. Aralık 8, 2010 at 6:04 pm

    merhaba bende yılar önce bugüzel köyde yaşadım eşimin görevi nedeniyle ve kendi memleketim gibi özledim insanları çoksıcak herkese selamlar özellikle bize çok yar dımları olon aysel yegeye vetaştan abiye onlarla görüş mek çokisterim mümkünse telofon larını istiyorum ve rica ediyorum

  69. RASİM ASLAN said,

    Mart 19, 2011 at 9:38 pm

    bende bir zümrüt köylü olarak büyük küçük tüm köylüme selamlarımı sunarım. günümüz şartlarında köyümüze ait bir internet sitesi bulunması tabiki zaruri ihtiyaçtır ancak düzenleyen arkadaşlardan birazdaha geniş kapsamlı içerikli ve sürükleyici bir site beklediğimi ve köyümüzede bunun yakışacağını belirtmek istiyor ve çalışmalarınızın devamını bekliyorum..ayrıca tüm köylümüzden dernek yönetimine yapmış olduğu çalışmalarında gerekli desteği göstermelerini bekliyorum..

  70. Orhan ACUR said,

    Aralık 15, 2011 at 5:23 pm

    Sayın çok kıymetlı köylü kardeşlerim,

    köyden ,yani size arzuladığınız her zaman göremedığız, ancak her an icinizde yaşattığınız karlı dağlardan yazıyorum.bu yorumları okuyupta ancak birbirini tanımayan köylü kardeşlerimizin veya köylümüz olmayıpta tesadüfen de olsa bu yorumları okuyan kişilerin de yazılanlar hakkında veya yorum yapmasını en azından fikirlerini beyan etmelerini isterim.
    Özlemek bir damla gözyaşı ise, özlemek her yerde seni hissetmekse, özlemek yüreğindeki burukluğu sokup atamamaksa “özledim” seni o zaman!!

    Beklemek güzeldir güzelim Dönecekse eger beklenen…. Özlemek güzeldir güzelim Özlüyorsa eger özlenen..

    Herzaman duyamadigimiz o toprak kokusu bu zamanda aranan gerçek sevgiler gibi yagmur arkasinda sakli olan toprak kokusu gibi ortaya çiksa keske…

    Özledigim ne sensin ne de bir baskasi… özledigim gerçekten hissetmeden bana “seni seviyorum” demeyecek biri..

    Hani insan aglamak ister, Gözlerinden yas gelmez ! Hani gülmek ister,yürekten gülmez! Hani birini bekler o hiç gelmez! Iste o zaman ölmek isterde ECEL gelmez!

    Gözlerimi kapattigim an gözümün önünde konusmaya basladigimda ismin agzimda sanki benim gölgem gibisin peki ya ben senin için neyim söylermisin ?

    Özlem bence ne bir seye duyulan hasret nede ulu bir arzulayis. O bence içten içe aglayis yada senden ayri yasayis…

    Yasamak özlemsiz, özlem sevgisiz, sevgide sensiz olmaz… Unutma sevmek daima beraber olmak degildir. Sen yokken bile seni yürekte yasatabilmektir…

    Ilik bir rüzgar esti buradan, nereden estigini bilemedim nereye gidiyorsun dedim özlenen heryere dedi aklima sen geldin cünki özlenen sendin. birtanem Ya onu kaybedersin, ya da kendini mahvedersin.

    Baliklarin sevgisini bilirmisin birbirlerine dokunamazlar ama sevgilerini hep yüreklerinde hissederler bende simdi sana dokunamiyorum çünkü sen hep yüregimdesin.

    Bir gün bir sevda çalar kapinizi… Sasirirsiniz, beklemiyorsunuzdur… Bu güne kadar gelen sevgilere hep misafir olarak bakmissinizdir… Ancak, bu sevgi asktan öte olarak yerini alir gözlerinizden kalbinize !

    Biraz buruk bir duygu yüklenirse yüregine gözlerin zaman zaman takilirsa uzaklara kulaklarin ansizin çinlarsa bilki bir yerlerde delice özleniyorsun.

    Özlediğim ne sensin ne de bir başkası… özlediğim gerçekten hissetmeden bana “seni seviyorum” demeyecek biri..

    Herzaman duyamadığımız o toprak kokusu bu zamanda aranan gerçek sevgiler gibi yağmur arkasında saklı olan toprak kokusu gibi ortaya çıksa keşke…

    Özlediğim ne sensin ne de bir başkası… özlediğim gerçekten hissetmeden bana “seni seviyorum” demeyecek biri..

    Hani insan ağlamak ister, Gözlerinden yaş gelmez ! Hani gülmek ister,yürekten gülmez! Hani birini bekler o hiç gelmez! Işte o zaman ölmek isterde ECEL gelmez!
    Gözlerimi kapattığım an gözümün önünde konuşmaya başladığımda ismin ağzımda sanki benim gölgem gibisin peki ya ben senin için neyim söylermisin ?

    Bir gün bir sevda çalar kapınızı… Şaşırırsınız, beklemiyorsunuzdur… Bu güne kadar gelen sevgilere hep misafir olarak bakmışsınızdır… Ancak, bu sevgi aşktan öte olarak yerini alır gözlerinizden kalbinize !

  71. Orhan ACUR said,

    Aralık 15, 2011 at 5:27 pm

    hepinizi canı gönülden selamlıyorum.sağlık mutluluklar ve esenlikler sizinle olsun

  72. fatih said,

    Ocak 19, 2012 at 11:14 am

    slm beyler hepiniz güzel köyünüzü övmekte haklısınız ama ben pertusa gittim fakat insanları sizin anlattığınız gibi deil bende şenkaya gözalan köyünden eski ismi hekesor ve benim pertusda dayılarım var ninem pertuslu servet ve yiğit dayılarım boşuna köyünüzün halkını övmeyim çünkü övülecek bişe yapmı yorlar ++++++ yüz kızartıcı şeyler yapıyorlar….. dayılarım için geçerli değil söylediklerim gerçekleri söyledim kimse alınmasın ulaşmak isteyenler ela_gozlum_.25@hotmail.com face adesi

  73. günay aydın said,

    Mayıs 30, 2012 at 4:30 pm

    s.a tüm köylülerim oncelıkle bu sıteyı acan namık derıre sonsuz teşkurler. bn günay aydın hepınıze mutluluklar dilerım. hayırlı gunler….

  74. CUNEYT said,

    Temmuz 5, 2013 at 12:23 pm

    aşkının esalati tarihten yazılmış insanlarının kalpi sevgiyle aşılmış
    zümrüt adıyla şenkayA BAL SALMIŞ GÜZELLİKLERE DEM VERMİİ ZÜMRÜY KÖYÜ

  75. EMRE ACUR said,

    Ağustos 16, 2013 at 8:09 am

    site neden bu kadar durgun biraz görsel efekt uygulayabilirsin..

    sayfa moderatörü dreamweaver cs3 te tasarımı daha guzel yapabilirsin background olarak köyümüzü koyun lütfen.

    moderatör lazımsa e-mail adresim..

    emre.acur@outlook.com


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

